Artotheek

Sinds jaren heeft Fotoclub Dongen een archief in de vorm van de Artotheek bestaande uit foto’s van eigen leden.
Een aantal van deze foto’s heeft goed gescoord op nationale of internationale wedstrijden, kortom stuk voor stuk foto’s van hoge kwaliteit en het bekijken meer dan waard.
De Artotheek heeft een dusdanige omvang gekregen dat het voor ons als club mogelijk is met deze collectie naar buiten te treden.
Er is een online database in de maak waardoor het mogelijk wordt u een keuze te laten maken uit de foto’s. Op dit moment wordt de keuze nog door de club gemaakt.

Wij doen dit in de vorm van een uitleenovereenkomst, waarbij foto’s gedurende een bepaalde periode voor derden beschikbaar zijn.

Bijgaand enkele voorwaarden waaraan partijen zich dienen te houden:

Fotoclub Dongen stelt gedurende 12 maanden een collectie foto’s (minimaal 2 stuks) ter beschikking.
Een collectie bestaat uit kleuren en/of zwart-witfoto’s. Onderwerpkeuze is bespreekbaar.
Foto’s worden aangeleverd in aluminium fotolijsten formaat 40 x 50 cm. Gebruiker dient zelf voor ophangmogelijkheid te zorgen.
De vergoeding bedraagt € 25,- per foto per jaar.

Voor meer inlichtingen kunt u altijd contact opnemen met de coördinator artotheek Corry van der Rijken, telefoon: 0162 312409

Misschien was u al op zoek naar mogelijkheden om uw hal of kantoor anders te decoreren? Dan is deze aanbieding door een vereniging uit uw eigen omgeving een unieke gelegenheid!

Wij vinden het heel fijn om iets van u te horen.